اخبار روزاقتصاد

Shiba Inu و PEPE Stay Rangebound در حالی که تبادل DTX از 2 میلیون دلار عبور می کند

Shiba Inu و PEPE Stay Rangebound در حالی که تبادل DTX از 2 میلیون دلار عبور می کند

شیبا اینو (SHIB) و PEPE همچنان در محدوده محدودی به تجارت خود ادامه می‌دهند، زیرا بازار مشتاقانه آخرین تحولات در دنیای ارزهای دیجیتال را تماشا می‌کند. قابل ذکر است، صرافی DTX با موفقیت از 2 میلیون دلار عبور کرده است که در پیش فروش، با قیمت هر توکن در حال حاضر 0.06 دلار است.

این مقاله به بررسی تغییرات قیمت SHIB و PEPE می‌پردازد و به بررسی این موضوع می‌پردازد که چرا تبادل DTX در مرحله پیش‌فروش موج می‌زند.

شیبا اینو (SHIB) علیرغم سودهای جزئی محدود به محدوده باقی می ماند

روند هفتگی

شیبا اینو (SHIB) 7.64 کاهش یافته است. % و روند دامنه نیز در بازه زمانی ماهانه بین 0.44 دلار و 0.0000135 دلار ادامه یافت.

میانگین متحرک نمایی (EMA) یک چشم انداز نزولی برای شیبا اینو (SHIB) ارائه می دهد که با علامت “فروش” نمایش داده شده روی نشانگر فنی نشان می دهد که قیمت در حال کاهش است. EMA یک نشانگر عقب ماندگی است که بر فشار خرید یا فروش در تعداد معینی از دوره ها تأکید می کند و از این رو، به قیمت فعلی نزدیک می شود.

اگرچه نوساناتی را در این محدوده معاملاتی تنگ مشاهده می‌کند، شیبا اینو (SHIB) نتوانسته است از این محدوده عبور کند. اقدام فعلی قیمت در بازار نوعی بلاتکلیفی است: گاوها و خرس‌ها در مورد جهت آینده SHIB مطمئن نیستند و بلاتکلیفی آنها مانع از خروج قیمت شیبا اینو (SHIB) از یک باند تجاری باریک می‌شود.

تحلیل هفتگی: روند نزولی و حرکت نزولی قیمت PEPE

هفته گذشته کاهش قابل توجهی برای PEPE با قیمت داشت. کاهش 14 درصدی با شروع هفته با 0.0000099 دلار، این توکن به طور پیوسته کاهش یافت و به پایین ترین سطح خود رسید. تا پایان هفته، قیمت آن حتی بیشتر از 0.00000757 دلار کاهش یافته بود، قبل از اینکه با اندکی افزایش قیمت به 0.00000780 دلار خاتمه یابد.

جهت نزولی بود زیرا تلاش‌های قیمت برای افزایش حمایت از یک حرکت روند نزولی گسترده‌تر، آن را به هفته‌ای وحشتناک برای توکن تبدیل کرد.

طبق تجزیه و تحلیل تکنیکال از میانگین متحرک نمایی، روند PEPE نزولی است، زیرا نوار رنگی به دلیل فشار فروش و کاهش PEPE در طول ماه گذشته، اقدام فراخوانی «فروش» را توصیه می‌کند و در نتیجه درصد زیادی را به دنبال دارد. کاهش 31.36 درصدی گزارش شده توسط EMA (50).

صرافی DTX از نقطه عطف ۲ میلیون دلار گذشت زیرا Shiba Inu و PEPE راکد ماندند

DTX Exchange موارد بیشتری را جذب کرده است بیش از 2 میلیون دلار سرمایه از زمان راه‌اندازی به دلیل فعالیت استثنایی کاربر و کاربرد توکن، در حالی که سکه‌های میم مانند Shiba Inu و PEPE هنوز در محدوده‌ای شناور هستند. با شرکت در پیش فروش، سرمایه گذاران جدید از مزایای متعددی در بورس برخوردار می شوند.

دارندگان توکن، کارمزدهای معاملاتی با تخفیف دریافت می‌کنند، مشارکت را تشویق می‌کنند و هزینه‌های تراکنش را کاهش می‌دهند. نگه داشتن توکن‌های DTX همچنین ویژگی‌های ممتاز (تحلیل‌های پیشرفته، پشتیبانی مشتری اولویت‌دار) را باز می‌کند که کاربران را تشویق می‌کند تا سهمی از پلتفرم را به دست آورند.

علاوه بر این، DTX Exchange اخیراً با شبکه آزمایشی خود راه اندازی شد – یک نقطه عطف کلیدی در مسیر انتشار کامل سایت. در یک شبیه‌سازی که تجربه کامل را منعکس می‌کند، کاربران می‌توانند ویژگی‌هایی را در یک محیط زنده آزمایش کنند، مانند فعالیت‌های تجاری، قابلیت‌های تبادل یا استفاده از توکن و تجارت.

در این زمینه، جای تعجب نیست که آن پروژه‌هایی که ابزار واقعی ارائه می‌دهند – مانند DTX Exchange – جذابیت بیشتری نسبت به ماهیت سوداگرانه‌تر میم کوین دارند.

موارد مهم: DTX Exchange بیش از ۲ میلیون دلار جمع‌آوری شده است که توسط ابزار قوی رمزنگاری از جمله هزینه‌های تخفیف‌خورده و دسترسی ممتاز هدایت می‌شود. در مقابل، Shiba Inu (SHIB) و PEPE همچنان محدود به محدوده هستند که نشان دهنده عدم تصمیم گیری در بازار است.

بیشتر بیاموزید:

از پیش فروش DTX دیدن کنید

کتاب سفید را بخوانید

به انجمن DTX بپیوندید

          بدون هرزنامه، بدون هرزنامه فقط بینش می‌توانید در هر زمانی اشتراک خود را لغو کنید.

 

 

مطالب تحلیلی منتشرشده در مجله خالق صرفاً جنبهٔ آموزشی و ارائهٔ اطلاعات دارد و به هیچ‌ عنوان توصیه سرمایه‌گذاری و سیگنال خرید و فروش نیست. سرمایه‌گذاری در بازار ارزهای دیجیتال با ریسک بالایی همراه است و کاربر موظف است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، مطالعه و تحلیل شخصی خود در رابطه با دارایی موردنظر را انجام دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا